CRM pre firemných zákazníkov hotela

Prinášame do vašej obchodnej stratégie v oblasti firemných zákazníkov nástroj, ktorý vám uľahčí a zinteraktívni internú evidenciu eventov, podujatí a celý ich priebeh. Od oslovenia, prvej cenovej ponuky až po hodnotenie spokojnosti s firemným podujatím.

CRM pre firemných zákazníkov hotela

Správa a prehľad

Analyzujte výnosovosť jednotlivých podujatí a firemných zákazníkov, sledujte priebeh celej komunikácie podujatia, majte prehľad a interný systém pre vytváranie, komunikáciu a realizáciu firemných podujatí.

Expresné vytváranie ponúk

Ponuku na realizáciu firemného podujatia si vytvárate jednoducho a rýchlo v našom systéme pomocou pridávania jednotlivých častí ponuky. Vopred vytvorené aktivity s popismi a galériami vložíte do ponuky jedným klikom. Existujúce ponuky môžete kedykoľvek využívať na vytvorenie rýchlej kópie a úpravu iba potrebných častí ponuky.

Komunikácia a odsúhlasenie

Celková ponuka na realizáciu podujatia sa vytvorí na jedinečnej URL adrese, ktorú priamo z CRM systému zasielate klientom na kontaktnú adresu. Klienti majú možnosť na tejto podstránke ponuky komentovať a zasielať vám pripomienky vo forme chatu, ktorý sa vám zobrazuje v admistratívnom rozhraní. Ak klient s ponukou súhlasí, záväzne elektronicky potvrdí a odsúhlasí ponuku na realizáciu eventu.

Budovanie vzťahov

Odosielajte automatizovane poďakovanie za realizáciu eventu a vyžiadajte si spätnú väzbu. Využívajte aktívne existujúce dáta CRM systému. Databázu existujúcich klientov môžete využívať pre opakované oslovenie v budúcnosti a odosielanie noviniek vášho hotela, ktoré im bubúci event vo vašom hoteli spríjemní.

Zaujali sme vás? Radi vám ukážeme viac!

Odoslať

Najnovšie z blogu

Last news

Základné predpoklady pre úspešnú a predajnú hotelovú web stránku

Aby mohla byť hotelová web stránka naozaj úspešnou a predajnou, musí spĺňať viacero predpokladov. Vybrali sme pre vás tie základne a najpodstatnejšie.

Last news

Realizácia Boutique Hotel pod Lipou - hotelový web

V závere roka 2016 sme realizovali predajný hotelový web pre krásny hotel v rekreačnej oblasti Morda. Našim cieľom bolo vytvoriť štýlový web s moderným dizajnom a silnou predajnou stratégiou.

Last news

Keď zadarmo vôbec nie je zadarmo

V poslednej dobe sa stretávame s aktívnym predajom webovej stránky pre hotely zo strany booking.com. Ponúkaná je úplne zadarmo, ale je to naozaj všetko zadarmo?

Pripravený na zmenu?

Naplánujme si stretnutie

Kontakt

Odoslať