CRM systém hotela

Budovania stálej a lojálnej klientely je tým najdôležitejšou úlohou manažmentu hotela. Pre správne fungovanie a maximalizáciu hodnoty zákazníka pre podnik je nevyhnutné okrem neustáleho zlepšovania služieb aj systémový nástroj, ktorý všetky dostupné a existujúce informácie o hosťoch využije práve na maximalizáciu opakovaných pobytov a spokojnosti hostí.

controling hotel

Životný cyklus zákazníka

Pri tvorbe CRM systému sme analyzovali všetky štádia životného cyklu zákazníka a proces poskytovania služieb v hoteli. Analyzujeme a pracujeme s dátami zákazníkov pred nástupom na pobyt, počas pobytu aj po jeho odchode z hotela.

Zvyšovanie spokojnosti

Automatizovaný e-mailing pred príchodom do hotela, počas pobytu a po odchode hostí z hotela je jedným jednoduchým príkladom, ako je možné cielene zvýšiť záujem o hostí, ich infomovanosť a spokojnosť. Obsah mailingov a ich pravidelnosť si jednoducho nastavíte v našom systéme bez obmedzenia.

Maximalizácia výnosov

Pripomenutie možností na rezerváciu doplnkových služieb ešte pred príchodom alebo aktívne ponúknutie čerstvo dopečených zákuskov počas pobytu v hoteli je silným nástrojom upsellingu a možnosťou na zvyšovanie výnosov.

Budovanie vzťahov

Na základe sledovania preferencií a nákupov zákazníkov dokážeme vytvárať personalizované ponuky pre konkrétnych zákazníkov. Spolu s blahoželaniami počas sviatkov, výročí pobytov a pripomenutí budujeme so zákazníkmi vzťahy a dlhodobé partnerstvá. Na základe väčšej základne dát dokážeme lepšie definovať cielové skupiny zákazníkov a využívať tieto údaje vo všetkých marketingových aktivitách.

Zaujali sme vás? Radi vám ukážeme viac!

Odoslať

Najnovšie z blogu

Last news

Základné predpoklady pre úspešnú a predajnú hotelovú web stránku

Aby mohla byť hotelová web stránka naozaj úspešnou a predajnou, musí spĺňať viacero predpokladov. Vybrali sme pre vás tie základne a najpodstatnejšie.

Last news

Realizácia Boutique Hotel pod Lipou - hotelový web

V závere roka 2016 sme realizovali predajný hotelový web pre krásny hotel v rekreačnej oblasti Morda. Našim cieľom bolo vytvoriť štýlový web s moderným dizajnom a silnou predajnou stratégiou.

Last news

Keď zadarmo vôbec nie je zadarmo

V poslednej dobe sa stretávame s aktívnym predajom webovej stránky pre hotely zo strany booking.com. Ponúkaná je úplne zadarmo, ale je to naozaj všetko zadarmo?

Pripravený na zmenu?

Naplánujme si stretnutie

Kontakt

Odoslať