Mobilný čašník a skladové hospodárstvo

Cloudový systém pre skladové hospodárstvo, príjem a výdaj skladových položiek, tvorba a úprava kalkulácií jedál a nápojov, manuálne predajky pre hotelové raňajky, večere, rauty a iné spoločenské podujatia. Pokladňa s fiškálnou tlačiarňou, mobilná aplikácia pre objednávanie, vystavovanie fiškálnych aj nefiškálnych dokladov.

Mobilný čašník

Kompletná správa tovaru

Príjem, presuny vrámci skladov, automatizované odpisy objednávok, manuálne predajky a búranie. Majte svoje sklady pod kontrolou, analyzujte priebežne hodnotu zásob a nakupujte rozumne podľa automatizovaných notifikácií zo skladu.

Kalkulácie a tovary

Intuitívna práca so skladovými kartami, presuny vrámci skladov, vytváranie jedálnych lístkov a odosielanie kalkulácií do mobilnej aplikácie pre čašníkov. Vytvorenie, úprava a nahodenie kalkulácie do predaja nebolo nikdy jednoduchšie.

Analýza food costu

Majte svoje náklady pod kontrolou, analyzujte výnosy, náklady na suroviny a strážte si ziskovosť svojej práce. Prehľadné zostavy a reporty sú vám k dispozícii priebežne počas nahadzovania predajky. Každou novou položkou vidíte priebežnú zmenu food costu manuálnej predajky.

Mobilný čašník

Objednávajte nie len na hlavnej kase, ale každým čašníkom. Mobilná androidová aplikácia vám prinesie kratšie čakanie hostí, rýchlejšiu obrátku v reštaurácii a vyššie tržby. Objednávkové bonovacie tlačiarne je možné umiestniť kdekoľvek na bare, hosť tak môže mať svoje nápoje na stole ešte skôr ako dokončí svoju objednávku.

Zaujali sme vás? Radi vám ukážeme viac!

Odoslať

Najnovšie z blogu

Last news

Základné predpoklady pre úspešnú a predajnú hotelovú web stránku

Aby mohla byť hotelová web stránka naozaj úspešnou a predajnou, musí spĺňať viacero predpokladov. Vybrali sme pre vás tie základne a najpodstatnejšie.

Last news

Realizácia Boutique Hotel pod Lipou - hotelový web

V závere roka 2016 sme realizovali predajný hotelový web pre krásny hotel v rekreačnej oblasti Morda. Našim cieľom bolo vytvoriť štýlový web s moderným dizajnom a silnou predajnou stratégiou.

Last news

Keď zadarmo vôbec nie je zadarmo

V poslednej dobe sa stretávame s aktívnym predajom webovej stránky pre hotely zo strany booking.com. Ponúkaná je úplne zadarmo, ale je to naozaj všetko zadarmo?

Pripravený na zmenu?

Naplánujme si stretnutie

Kontakt

Odoslať