Online marketing pre hotely a podniky cestovneho ruchu

Úspech v online svete je dnes možné dosiahnuť iba za predpokladu proaktívneho prístupu hoteliérov a vytvorení koncepčnej online marketingovej stratégie pre hotely a podniky cestovného ruchu. Pre dosiahnutie maximálny výsledkov sme vytvorili koncepčný rámec vyrovnanej marketingovej stratégie, ktorej cieľom je maximalizácia konverzií online rezervovaní a budovanie lojálnej klientely. 

 

 

boms

Balanced online marketing strategy

online marketing

horeca group logo copyright

 

 

Je toho na Vás priveľa? Chcete sa venovať hosťom a online svet prenechať v správe profesionálom? Ponúkame Vám aj služby komplexného online marketingu a online predaja. Viac info tu. 

 

 

 

save money

Cieľom podnikania je návratnosť investícií, rovnako aj v marketingovej stratégii maximalizujeme investované prostriedky v podobe maximalizácie ROI 

dosah užívateľov kamapane na facebooku

 

Úspešné kampane nie sú vždy výsledkom náhody 

Príkladom našej kampane hotela je príspevok s viac ako 1000 zdieľaní a s dosahom viac ako 102 000 užívateľov.

Prínosom 10-dňovej kampane bolo 1024 nových fanúšikov facebookovej stránky hotela, viac ako 15 000 priamych návštev webovej stránky nového hotela a priame rezervovania pobytov. 

Automatizované príspevky

Pri práci so sociálnymi médiami využívame externé platené služby a best practice v tomto segmente. Vaše príspevky uverejňujeme automatizovane na všetky sociálne média a presne v čase, kedy je väčina Vašich fanúšikov online. 

Nemrháme Vašimi prostriedkami, ale cielene v rámci stratégie budujeme vzťahy s existujúcimi hosťami a oslovujeme potenciálnych zákazníkov. 

social mix

Čo všetko máme už dnes v rukách? 

aktívnych účtov

fanúšikov a hostí

online príspevkov

Eur v online reklame

Kontaktujte nás!