Darčekové poukazy na pobyty vo vašom zariadení

Horeca Group Blog

Darčekové poukazy dnes zastávajú významné miesto v predaji produktov cestovného ruchu. Pre online cestovné kancelárie a cestovateľské portály predstavujú už dávno samozrejmosť a všetky svetové hotelové spoločnosti tento spôsob predaja aplikovali na svoje webové stránky. Všetkým hotelom túto možnosť prinášame v pár jednoduchých krokoch a veľmi efektívne. 

 

 

Ako to funguje? 

1

V manažérskom prístupe si vytvoríte ľubovoľný počet kategórií darčekových poukazov (pobytové poukazy, vstupy do wellness, vstup na večeru v reštaurácii a pod.)

2

Vytvárate si neobmedzený počet darčekových poukazov, ktorým nastavujete opis, cenu, podmienky využitia a nahráte grafický podklad pre vystavenie darčekového poukazu, do ktorého umiestnite aj pole pre vygenerovanie jedinečného kódu a mena, na koho má byť darčekový poukaz vystavený

3

Po kontrole a náhľadovom teste ako bude Váš konečný poukaz vyzerať vo formáte pdf poukaz zverejníte a ten sa zobrazí na vašej webovej stránke. 

 

 

 

 

Nákupný proces pozostáva z jednoduchých 3 krokov, kedy si vaši hostia vyberú typ darčekového poukazu, počet kusov, vyplnia meno, na koho má byť poukaz vystavený a za darčekový poukaz v reálnom čase zaplatia online platbou.

 

 

Po prijatí potvrdenia o úhrade jednoduchým klikom na tlačidlo poukaz odošlete na mailovú adresu kupujúceho prípadne po jeho požiadavke aj priamo na mail vlastníka poukazu. Tento kupón okrem prednastavenej pútavej grafiky obsahuje aj podmienky použitia kupónu a vygenerovaný jedinečný kód, ktorým si môže jeho vlastník kupón uplatniť v hoteli. 

 

Mohlo by vás zaujímať

Last news

Základné predpoklady pre úspešnú a predajnú hotelovú web stránku

Aby mohla byť hotelová web stránka naozaj úspešnou a predajnou, musí spĺňať viacero predpokladov. Vybrali sme pre vás tie základne a najpodstatnejšie.

Last news

Realizácia Boutique Hotel pod Lipou - hotelový web

V závere roka 2016 sme realizovali predajný hotelový web pre krásny hotel v rekreačnej oblasti Morda. Našim cieľom bolo vytvoriť štýlový web s moderným dizajnom a silnou predajnou stratégiou.

Last news

Keď zadarmo vôbec nie je zadarmo

V poslednej dobe sa stretávame s aktívnym predajom webovej stránky pre hotely zo strany booking.com. Ponúkaná je úplne zadarmo, ale je to naozaj všetko zadarmo?
Vyžiadať ponuku