Prinášame vám prvý komplexný plne cloudový hotelový systém vytvorený 100% na Slovensku. Bezpečný, flexibilný a vhodný pre malé ubytovacie zariadenia aj stredne veľké hotely do 150 izieb. Vytvorený hoteliérmi pre hoteliérov. Vznikol preto, aby vám priniesol do vašej každodennej práce praktickosť a funkcionality, ktoré vám v tradičných hotelových systémoch chýbajú. Systematicky buduje stálu klientelu a maximalizuje priamy predaj.
Prehľadná hotelová plachta, rýchly prístup k rezerváciám, stavy rezervácií, distribučné kanály, kniha tuzemcov, cudzincov, cudzinecké nahlášky, prehľady odchodov, zostavy pre chyžné, štatistický úrad a iné.
Online predaj a priame rezervácie na webe hotela. Systém flexirate cien podľa obsadenosti, zľavy podľa dĺžky pobytov, cenové varianty s percentuálnou alebo absolutnou väzbou na základnú cenu izby, ceny prístelkov podľa veku hostí a mnoho ďalších.
Systém a správa objednávok darčekových poukazov, história nákupov, elektronické generovanie kupónov s jedinečným kódom, možnosť tlače darčekových poukazov, história odosielania poukazov zo systému a ďalšie.
Sledovanie preferencií vašich hostí, história nákupov a obratov, interné poznámky ku hosťom, automatizovaný mailing pre skupiny hostí, opakované pozvánky na pobyty v konkrétnych termínoch, grafické mailingy v dizajne hotela s plnou responzivitou.
Hotelová aplikácia pre hostí, sledovanie stavu rezervácie, stav hotelového účtu, online check-in, online check-out, doobjednávky doplnkových služieb, komunikácia s recepciou, hodnotenie pobytu.
Správa faktúr a hotelových účtov, zálohové a vyúčtovacie faktúry, fiškálne doklady, správa a údržba fiškálu, intervalové uzávierky a prehľady, predpokladané výnosy budúcich období a kontrolingové zostavy.
Interné poznámky, úlohy a pripomienky vo forme elektronického kalendára, prepojenie na denný dashboard, ukladanie prístupov a kontaktov.
Skladové hospodárstvo, príjemky, výdajky, prevodky, aktuálny stav na sklade, kalkulácie jedál a nápojov, predaj a zúčtovanie objednávok, štatistiky predajov, foodcost, inventúry, uzávierky skladov.
Online príprava cenových ponúk pre skupinových klientov, sledovanie obratov a histórie akcií v hoteli, príprava programu, komunikácia, pripomienkovanie, záväzná objednávka.
Bezpečnostné politiky, blokovanie IP adries, nastavenia užívateľov a ich prístupov, log zmien a úprav v systéme, šifrovanie a kryptovanie osobných údajov, replikácia databáz, zálohovanie systému.
Všetky naše služby majú podporu 24 hodín / 7 dní v týždni a v každej kritickej situácii sme pripravení pomôcť. Pred spustením ostrej prevádzky systému ponúkame školenie zamestnancov a testovacie rozhranie pre skúšobné rezervácie, príjemky, vystavenia účtov a pod. Ďalšie používanie systému je prehľadné a intuitívne.