Hotelový systém Ellipse

Prinášame vám prvý komplexný plne cloudový hotelový systém vytvorený 100% na Slovensku. Bezpečný, flexibilný a vhodný pre malé ubytovacie zariadenia aj stredne veľké hotely do 150 izieb.  

Prehľadné dashboardy

Vizualizácie tržieb a obsadenosti, plánované príchody, odchody, stavy zásob na sklade aj predpokladané výnosy budúcich období sú vždy po ruke v podobe grafov a prehľadov. V každej chvíli tak máte jasný prehľad o stave hotela.

Intuitívna hotelová plachta

Správa rezervácií je prístupná priamo v prehľadnej hotelovej plachte. Vytvárajte nové rezervácie rýchlo a prehľadne, presúvajte rezervácie priamo v plachte a dopĺňajte ďalšie izby skupinovej rezervácie jednoducho a rýchlo. 

Rýchle vyhľadávanie

V celom systéme je prepracovaný systém vyhľadávania rezervácií, dokladov, faktúr a všetky doklady, e-maily aj faktúry sú prepojené s konkrétnou rezerváciou, ktorú rýchlo vyhľadáte pomocou mena hostí, adresy, firmy alebo akéhokoľvek údaju, ktorý sa v rezervácií nachádza. 

Zúčtovanie pobytu a fakturácia

V hotelovom systéme je k dispozícii hotelový účet, hotelový doklad aj fakturácia. Hotelové doklady môžu byť vyúčtované na rôzne spôsoby platieb vrátane prepojenia na fiškálnu tlačiareň. Fakturačný modul umožňuje zúčtovanie prijatej zálohovej platby aj dokončenie vyúčtovacej faktúry s odpočtom zálohy. Všetky faktúry vieme pomocou XML formátov exportovať do účtovných systémov. 

On-board aplikácia (self-service)

Individuálny prístup do webovej aplikcácie pre hostí pomocou jedinečnej url adresy. Prehľad informácií o pobyte, online check-in, online check-out, doobjednávky doplnkových služieb, chat s recepciou, hodnotenie pobytu, zamestnancov a verejné hodnotenie na portáli Tripadvisor. 

Skladové hospodárstvo

Správa skladov a skladových položiek, príjem na sklad, prevodky, výdajky, odpisy surovín, kalkulácie a receptúry, aktuálny stav položiek na sklade, inventúry, uzávierky skladov, prehľady. 

CRM systém

Správa užívateľov, registrácia užívateľov na zasielania noviniek a newslettrov. História objednávok a preferencií hostí, triedenie kontaktov, výber skupiny hostí podľa dátumu pobytu, tvorba newslettra, import HTML newslettra, časovanie rozposielania, štatistiky, odhlásenie. 

Fiškálny modul

Hotelové doklady platené v hotovosti alebo kreditnou kartou môžu byť odosielané priamo do fiškálnej tlačiarne a ukladané po položkách do žurnálu fiškálnej tlačiarne. Sme servisná organizácia pre viaceré typy fiškálnych tlačiarní registrovaná na Finančnej správe SR. Máme oprávnenie na inštaláciu, údržbu, servisné prehliadky a servisné zásahy. 

API prepojenie a XML komunikácia

Hotelový systém využíva API komunikáciu s viacerými externými aplikáciami, účtovnými systémami a zahraničnými portálmi na predaj ubytovania. Predpripravená komunikácia umožňuje prepojenie aj tretích aplikácii a vývoj špecializovaných prepojení aj pre vaše individuálne riešenie. 

Mám otázku Mám záujem o demo verziu Cenník hotelového systému