Stratégia priameho predaja je naozaj komplexná téma, ale zastávame názor, že správne nastavená cenová politika (cháp ceny, reštrikcie, storno podmienky, zvýhodnenia) a správne nastavený CRM alebo vernostný systém dokáže systematicky a postupne budovať silnú základňu priamych a lojálnych hostí, ktorý sa jednoducho naučia rezervovať pobyty priamo v hoteli. 

Okrem cielenej námahy hoteliéra a správne nastavenej stratégie sú tu aj fungujúce nástroje rezervačného a hotelového systému. Práve online check-in a využívanie našej Onboard aplikácie vám dokáže veľmi jednoducho a nenásilne získavať priamy kontakt aj na hostí prichádzajúcich zo zahraničných portálov. 

Traja superhrdinovia 

Základnými nástrojmi v systematickom budovaní stálej klientely je správna cenová politika, priamy kontakt na zákazníka a vernostný CRM systém. Všetkých troch superhrdinov dokážete veľmi jednoducho získať šikovným rezervačným systémom

Sila priameho kontaktu na hosťa

Čím viac zákazníkov prichádzajúcich do nášho ubytovacieho zariadenia prichádza cez zahraničné portály, tým ťažšie a pomalšie dokážete budovať priamych zákazníkov. Prečo? Pretože sa minimalizuje váš priamy kontakt s hosťom. Silu priameho kontaktu na zákazníka si plne uvedomujú aj najväčší hráči na trhu cestovania a preto investovali čas a peniaze do vývoja systému, ktorý vám ako ubytovateľovi sprostredkuje hosťa a jeho ubytovanie pod vašou strechou bez toho, aby vám len tak odovzdal priamy kontakt na zákazníka. 

Šifrované emailové adresy 

Všetky rezervácie prichádzajúce z najväčších cestovateľských portálov prichádzajú so zašifrovanou e-amilovou adresou zákazníka. Napriek tomu, že s hosťami častokrát aktívne komunikujete a píšete si e-amilové správy sa ku reálnemu a priamemu e-mailu zákazníka v 99% prípadoch ani nedostanete. Počas pobytu existuje viacero príležitostí, kedy je možné od zákazníka získať priamy kontakt. Väčšina z nich je však pomerne vtieravá a nanútená. 

Máme pre vás tip

Elegantné a nenásilné riešenie pre ubytovateľov sme zapracovali do našej onboard aplikácie, ktorá je priamou súčasťou nášho systému, a ktorá je dostupná aj každému hosťovi prichádzajúcemu zo zahraničných portálov. Pár dní pred pobytom, v deň nástupu na pobyt alebo aj hneď po rezervácii si môžete vytvoriť automatický mailing, ktorý hosťom ponúka okrem iného aj možnosť online rezervácie doplnkových služieb, online check-in alebo náhľad na jeho aktuálny stav hotelového účtu. Kto by sa o takéto zaujímavé informácie nezaujímal. 

Pri prvom prihlásení do systému a to len v bode kedy systémom zdetekujeme šifrovanú e-mailovú adresu zákazníka mu ponúkneme možnosť zadania jeho správnej a priamej e-mailovej adresy. Je to pre neho možnosť, samozrejme nie povinnosť. Ak sa opätovne bude chcieť do vašej aplikácie vrátiť a prihlásiť tak to bude môcť urobiť už so svojou priamou e-mailovou adresou. Ktorú samozrejme dôverne pozná a tak jeho prihlásenie bude do budúcna pohodlnešie. Rovnako túto možnosť môžu využiť biznis cestujúci, ktorí si rezerváciu vytvorili pod firemným e-mailom. Priradením svojho hlavného e-mailového kontaktu získajú možnosť započítať si svoj pobyt do vernostného systému hotela pod svojím hlavným účtom. 

 

Zmena adresy vygeneruje overovací link a zákazník kliknutím na link potvrdí správnosť svojej priamej e-mailovej adresy. Vy tak získavate priamy kontakt na vášho zákazníka, presnejšie a ucelenejšie štatistiky preferencií vašich stálych hostí a vykonali ste krok správnym smerom na ceste k budovaniu stálej priamej klientely. Hosťom zostáva v hoteli jeden hlavný účet a môžu tak využiť maximálne výhody a zvýhodnenia svojich nazbieraných bodov a lebo kreditov na zľavu pre opakované pobyty. 

Máte záujem spolu s nami začať budovať aj Vašu stálu a priamu klientelu? Poďme do toho už dnes.

Mám záujem o spoluprácu

Odoslať