Book direct

Rezervovať priamo je in po celom svete

Horeca Group Blog

16. novembra 2016

Priamy predaj, booking engine

rezervovať priamo

Zväz hotelov a reštaurácii aj na Slovensku podporil aktivity nadnárodnej asociácie HOTREC, ktorá združuje národné odvetvové združenia v oblasti HORECA  v celej Európe. 

Táto kampaň je cielená na hosťa a rozšírenie povedomia priameho rezervovania pobytu v ubytovacom zariadení. Každý podnikateľ v cestovnom ruchu sa do tejto kampane môže zapojiť dobrovoľne. Spoločnou myšlienkou sú jednotné propagačné materiály, či už webové v elektronickej verzii alebo printové, ktoré môže každý zapojený hotel umiestniť vo svojich priestoroch dostupných pre hostí. Všetci hotelieri a reštauratéri, ktorí sa chcú podieľať na kampani, si môžu stiahnuť "REZERVOVAŤ PRIAMO“ logo v rôznych jazykoch zdarma prostredníctvom internetových stránok www.hotrec.eu/bookdirect 

direct booking  

Základná pointa tejto kampane je objektívne založená na skutočnosti, že konečný hosť hotela prichádza pri samotnom pobyte do kontaktu s konkrétnym hotelom a jeho požiadavky vo vzťahu k rezervácii a pobytu je najlepšie a najrýchlešie možné riešiť priamo s hotelom. V dnešnej skladbe už pomerne komplikovaniej distribúcie pobytov cez mnohé portály, metavyhľadávače a cestovné kancelárie prinášajú medzi hotel a hosťa minimálne jeden komunikačný medzičlánok. 

Štúdiu rezervovania pobytov na online portáloch a cestu k rezervácii pobytu sme uverejnili v tomto článku.

Trendom vo svete je dôraz hotela na priame rezervovanie pobytov a sústredenie sa na čo najintenzívnejši vzťah HOSŤ < = > HOTEL

Tento vzťah je nevyhnutné budovať samozrejme najintenzívnejšie pri prebiehajúcom pobyte hosťa v hoteli a poskytovaní služieb. Začíname však v bode samotného rezervovania. Hoci sa kampaň nesústredí na online rezervovanie, ale podporuje všetky spôsoby priameho rezervovania (osobne, telefonicky, mailom), je v súvislosti v online portálmi a narastajúcim počtom online rezervovaní, nevyhnutné venovať veľkú pozornosť práve integrácii reálneho rezervovania pobytu na webovej stránke hotela. 

Online booking umiestnený na modernej webovej stránke hotela je nevyhnutné povýšiť na úroveň online nákupu pobytu s reálnou platbou a hlavne s možnosťou flexi rate - práca s nastavením predajných cien ubytovania a pobytov v reálnom čase.

Pretože iba úprava a možnosť vytvárania špeciálnych zliav a akciových cien ubytovania umožní konkurovať tak populárnym online portálom, ktoré to umožňujú.

Nikto z hotelierov nemôže očakávať zvýšenie priameho online predaja pri chýbajúcej flexibilnej práci s cenami

Ktorý hosť by si už kúpil nevýhodný pobyt z pultového cenníka hotela cez statický formulár na neatraktívnej stránke hotela? Odpovedzte si v duchu úprimne na otázku ako často upravujete predajné ceny na portáli booking.com a ako často na svojej vlastnej stránke? Práve preto sú milióny cestovateľov naučení pravidelne navštevovať tento portál a porovnávať si aktuálne ceny. 

booking com formulár

Čo Vás na tejto ponuke oslovilo?

Dnešná smart ponuka, ktorá bola upravená špeciálne pre tento deň, bezplatné storno, zostávajúce 2 izby alebo to že bol tento hotel práve rezervovaný a podľa slov bookingu je veľmi žiadaný? Takejto ponuke bude asi len ťažko konkurovať pultová cena ubytovania na webe toho istého hotela v sume 89 Eur/noc. 

Podporujeme v plnom rozsahu myšlienku priameho rezervovania pobytov a kampaň Direct booking. Veľmi sa z nej tešíme a veríme, že sa do kamapane zapojí čo najviac podnikov na Slovensku. Ako veľké ALE pripájame dôraz na potrebu flexibilnej cenovej politiky aj v priamom predaji a dôraz na potrebu inovácii mnohých webových stránok hotelov a ich premenu na reálny predajný kánál - eshop!

 

Myslíte si, že je takáto zmena časovo a finančne veľmi náročná? 

Prinášame Vám hotový nástroj online predaja pobytov a flexi rate systém pre hotely (BOOKING MANAGER), ktorý je možné aj na vašom webe implementovať do 3 dní a je cenovo dostupný aj pre malé ubytovacie zariadenia. Už pri malom hoteli a optimálnej online podpore vám garantujeme návratnosť do 3 mesiacov! 

Mohlo by vás zaujímať

Last news

Základné predpoklady pre úspešnú a predajnú hotelovú web stránku

Aby mohla byť hotelová web stránka naozaj úspešnou a predajnou, musí spĺňať viacero predpokladov. Vybrali sme pre vás tie základne a najpodstatnejšie.

Last news

Realizácia Boutique Hotel pod Lipou - hotelový web

V závere roka 2016 sme realizovali predajný hotelový web pre krásny hotel v rekreačnej oblasti Morda. Našim cieľom bolo vytvoriť štýlový web s moderným dizajnom a silnou predajnou stratégiou.

Last news

Keď zadarmo vôbec nie je zadarmo

V poslednej dobe sa stretávame s aktívnym predajom webovej stránky pre hotely zo strany booking.com. Ponúkaná je úplne zadarmo, ale je to naozaj všetko zadarmo?
Vyžiadať ponuku