Všeobecné ochodné podmienky
1. PRIJATIE PODMIENOK. HORECA GROUP s.r.o., ktorá vlastní a prevádzkuje www.horecagroup.sk („Spoločnosť“) a túto zmluvu uzatvárate v súlade s nasledujúcimi zmluvnými podmienkami („Podmienky“). Podmienky upravujú váš zmluvný vzťah so Spoločnosťou, vrátane, ale nie výlučne, vášho používania webovej lokality Spoločnosti, www.horecagroup.sk („Webová lokalita“), ako aj vášho používania Služieb (definované nižšie). Vytvárajú právne záväzné povinnosti a mali by ste si ich pozorne prečítať pred prístupom na webovú stránku alebo použitím ktorejkoľvek zo služieb. Ak na webovú stránku pristupujete v mene spoločnosti alebo iného subjektu, vyhlasujete a zaručujete sa, že ste oprávnený zaviazať takýto subjekt k ustanoveniam tejto zmluvy. Podmienky môžu byť z času na čas revidované bez predchádzajúceho upozornenia a aktuálna verzia podmienok sa bude vzťahovať na akúkoľvek transakciu, akciu alebo opomenutie z vašej strany alebo Spoločnosti. Táto dohoda sa uplatňuje na dobu neurčitú a môže byť ukončená ktoroukoľvek zmluvnou stranou s tridsaťdňovou výpovednou lehotou druhej zmluvnej strane.
Keď prijmete tieto Podmienky, súhlasíte aj s ustanoveniami našich Zásad ochrany osobných údajov, ktoré sú súčasťou týchto Podmienok. Súhlasíte s tým, že Spoločnosť môže spracúvať vaše osobné údaje spôsobom popísaným v Zásadách ochrany osobných údajov, a súhlasíte s tým, že nebudete spracúvať osobné údaje žiadnej tretej osoby, s ktorou by ste mohli prísť do kontaktu prostredníctvom používania Služieb, s výnimkou prípadov, keď je to v súlade s so Zásadami ochrany osobných údajov.
2. KOMUNIKÁCIE. Keď navštívite webovú stránku alebo nám pošlete e-maily, komunikujete s nami elektronicky. Súhlasíte s prijímaním elektronickej komunikácie od nás. Budeme s vami komunikovať e-mailom alebo zverejnením oznámení na webovej stránke. Súhlasíte s tým, že všetky dohody, oznámenia, zverejnenia a iná komunikácia, ktorú vám poskytneme elektronicky, spĺňajú všetky zákonné požiadavky, aby takáto komunikácia bola v písomnej forme. Akékoľvek komentáre, materiály alebo listy, ktoré ste spoločnosti poslali, vrátane, bez obmedzenia, otázok, komentárov, návrhov, kritiky a podobne (ďalej len „prijaté materiály“) môžu byť spoločnosťou považované za nedôverné a bez akýchkoľvek nárokov. vlastníckych alebo osobnostných práv. Spoločnosť nebude mať žiadnu povinnosť v súvislosti s takýmito prijatými materiálmi a spoločnosť bude môcť voľne reprodukovať, používať, zverejňovať, vystavovať, zobrazovať, transformovať, upravovať, skracovať, vytvárať odvodené diela a/alebo distribuovať prijaté materiály bez obmedzenia alebo obmedzenie. Okrem toho môže spoločnosť voľne použiť akékoľvek nápady, koncepty, know-how alebo techniky obsiahnuté v akejkoľvek komunikácii, ktorú spoločnosti pošlete, na akýkoľvek účel, vrátane, ale nie výlučne, vývoja, výroby a marketingu produktov s použitím takýchto informácií alebo nápadov. , bez náhrady alebo akýchkoľvek iných záväzkov voči komukoľvek, vrátane vás. Súhlasíte s tým, že akékoľvek informácie, ktoré získate od Spoločnosti súvisiace s operáciami, plánmi, zákazníkmi, metódami, obchodom, financiami, postupmi a inými informáciami, ktoré by ste mohli odôvodnene považovať za dôverné, budú považované za dôverné informácie a že žiadne dôverné informácie nezverejníte tretím stranám počas trvania tejto zmluvy a po dobu piatich rokov po jej skončení.
3. POPIS SLUŽIEB A PRODUKTOV. Spoločnosť poskytuje používateľom prostredníctvom webovej lokality bohatú kolekciu služieb, ktoré používateľom umožňujú spravovať nehnuteľnosti v cestovnom ruchu, propagovať tieto nehnuteľnosti a distribuovať informácie týkajúce sa dostupnosti a rezervácie prostredníctvom webovej lokality („služby“). V záujme jasnosti pojem „služby“ zahŕňa všetky funkcie dostupné prostredníctvom webovej lokality, ako napríklad systém technickej podpory, rozhrania API pre pripojenie a súvisiace podporné služby. Akékoľvek nové funkcie, ktoré rozširujú alebo vylepšujú aktuálne Služby, vrátane vydania nových funkcií alebo produktov, sa tiež riadia Podmienkami. Spoločnosť si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť alebo ukončiť Služby s upozornením alebo bez upozornenia. Súhlasíte s tým, že Spoločnosť nenesie voči vám ani žiadnej tretej strane zodpovednosť za akúkoľvek úpravu, pozastavenie alebo zrušenie ktorejkoľvek zo Služieb. Ak je služba alebo produkt uvedený na webovej stránke za nesprávnu cenu alebo s nesprávnymi informáciami, vyhradzujeme si právo odmietnuť alebo zrušiť objednávky zadané na danú službu alebo produkt bez ohľadu na to, či bola objednávka potvrdená alebo nie, a to aj vtedy, ak bol váš účet spoplatnené (v takom prípade bude na váš účet pripísaný kredit vo výške poplatku). Naše vytvorenie alebo odoslanie potvrdenia objednávky neznamená prijatie vašej objednávky, ani nepredstavuje záväzné potvrdenie ponuky na predaj akejkoľvek ponúkanej služby. na webovej stránke a vyhradzujeme si právo prijať alebo odmietnuť vašu objednávku z akéhokoľvek dôvodu. Pred udelením takéhoto súhlasu vás môžeme kontaktovať a požadovať od vás ďalšie informácie. Služby na Webovej stránke sú ponúkané len na predaj koncovým užívateľom a nie na ďalší predaj. Vyhradzujeme si právo odmietnuť, zrušiť alebo požiadať o vrátenie akýchkoľvek služieb alebo produktov, ktoré boli zakúpené v rozpore s našimi zásadami a obmedzeniami. Zodpovedáte za všetky dane uvalené na predaj alebo používanie Služieb a príslušné dane môžu byť pripočítané k sume účtovanej za Služby zakúpené na Webovej stránke.
4. PRÍSTUP A POPLATKY. Zodpovedáte za získanie prístupu k Službám, čo si môže vyžadovať transakcie s tretími stranami, ako sú napríklad poskytovatelia internetu. Poplatky účtované za Služby sú uvedené na webovej stránke. Vaše používanie webovej stránky podlieha včasnej platbe týchto poplatkov plus všetkých príslušných daní.
5. LICENCIA A PRÍSTUP NA STRÁNKU. Spoločnosť vám týmto udeľuje, v súlade s Podmienkami, obmedzenú nevýhradnú, nesublicencovateľnú a neprenosnú licenciu na používanie Služieb. Nesmiete sťahovať žiadnu časť webovej stránky ani používať akékoľvek služby na iné účely, než na vaše osobné použitie. Nesmiete používať žiadne dolovanie údajov, roboty ani podobné nástroje na zhromažďovanie údajov ani inak využívať svoj prístup k Službám na akékoľvek komerčné účely. Bez výslovného písomného povolenia, ktoré môže spoločnosť podľa absolútneho uváženia odmietnuť, nesmiete používať žiadne ochranné známky, logá ani inú vlastnú grafiku. Logá spoločnosti a názvy produktov a služieb sú ochrannými známkami spoločnosti. Všetky ostatné ochranné známky vyskytujúce sa na webovej stránke alebo v súvislosti s produktmi alebo službami sú ochrannými známkami ich príslušných vlastníkov a náš odkaz na ne neznamená ani nenaznačuje žiadne schválenie alebo schválenie ich vlastníkmi, pokiaľ takéto schválenie alebo schválenie nie je výslovne uvedené. Nesmiete sa pokúšať rozoberať, dekompilovať, spätne analyzovať alebo inak upravovať alebo sa pokúšať o prístup k softvéru, súvisiacemu kódu alebo akejkoľvek časti Služieb.
6. VÁŠ ÚČET. Zodpovedáte za zachovanie dôvernosti akýchkoľvek informácií o účte, vrátane vášho prihlasovacieho mena a hesla, a za obmedzenie prístupu k vášmu počítaču a súhlasíte s tým, že prevezmete zodpovednosť za všetky aktivity, ku ktorým dôjde pod vaším účtom alebo heslom. Spoločnosť si vyhradzuje právo odmietnuť službu, ukončiť účty, odstrániť alebo upraviť obsah alebo zrušiť objednávky podľa vlastného uváženia. Taktiež nesiete výhradnú zodpovednosť za presnosť a aktuálnosť údajov zadaných do Služieb pod vaším používateľským účtom. Súhlasíte s tým, že odškodníte a ochránite Spoločnosť pred akýmkoľvek nárokom súvisiacim s obsahom, presnosťou alebo aktuálnosťou informácií, ktoré poskytujete prostredníctvom Služieb.
7. ODKAZY. Spoločnosť môže poskytnúť odkazy na iné webové stránky alebo zdroje. Pretože spoločnosť nemá žiadnu kontrolu nad takýmito stránkami a zdrojmi, beriete na vedomie a súhlasíte s tým, že spoločnosť nezodpovedá za dostupnosť alebo obsah takýchto externých stránok alebo zdrojov. Môžete vytvoriť odkaz na webovú stránku, pokiaľ odkaz nebude zobrazovať spoločnosť alebo jej produkty alebo služby falošným, zavádzajúcim, hanlivým alebo inak urážlivým spôsobom. Ako súčasť vášho odkazu nesmiete použiť žiadne logá, ochranné známky ani inú vlastnú grafiku spoločnosti.
8. AUTORSKÉ PRÁVA a TITUL. Služby a všetky autorské práva, obchodné tajomstvá a iné vlastnícke práva v nich obsiahnuté, vrátane akýchkoľvek odvodených prác, sú a zostanú výhradným vlastníctvom Spoločnosti bez ohľadu na vami uskutočnené použitie; a sú chránené určitými zákonmi USA a medzinárodnými zákonmi o autorských právach a zákonmi o ochranných známkach. Podmienky neudeľujú žiadne vlastnícke právo k Službám okrem produktov, ktoré si zakúpite, a nepredstavujú predaj akýchkoľvek práv k Službám, vrátane práv duševného vlastníctva, ktoré s nimi súvisia.
9. ZÁRUKA. Spoločnosť zaručuje, že Služby a všetky ich prvky neporušujú práva duševného vlastníctva žiadnej tretej strany a súhlasí s tým, že vás ochráni pred ujmou a odškodní vás v súvislosti s akýmkoľvek konečným rozsudkom získaným treťou stranou na základe tvrdenia, že Služby porušujú práva duševného vlastníctva takejto tretej strany.
10. ODMIETNUTIE ZÁRUKY. OKREM TOHO, AKO JE VÝSLOVNE UVEDENÉ V ČASTI 9 TEJTO DOHODY, SÚ SLUŽBY POSKYTOVANÉ „TAK, AKO SÚ“ A „AKO SÚ DOSTUPNÉ“, BEZ ZÁRUKY AKÉHOKOĽVEK DRUHU, ÚSTNEJ, PÍSOMNEJ, ZÁKONNEJ, VÝSLOVNEJ ALEBO IMPLIKOVANEJ, VRÁTANE, ALE BEZ ZÁRUKY VÝKON ALEBO OBCHODOVATEĽNOSŤ ALEBO VHODNOSŤ NA KONKRÉTNY ÚČEL. Spoločnosť nezaručuje ani nezaručuje dostupnosť, presnosť alebo pravdivosť akýchkoľvek informácií poskytnutých hotelierom alebo iným poskytovateľom služieb, ku ktorým sa pristupuje prostredníctvom Služieb, alebo v súvislosti s nimi, vrátane informácií vedúcich k nadmernej rezervácii, a súhlasíte s tým, že spoločnosť zadržíte pred akýmkoľvek takéto tvrdenia. BEZ OBMEDZENIA VYŠŠIE uvedeného SPOLOČNOSŤ NEZARUČUJE, ŽE VŠETKY CHYBY JE MOŽNÉ OPRAVIŤ, ALEBO ŽE PREVÁDZKA WEBOVEJ STRÁNKY A/ALEBO POSKYTOVANIE SLUŽIEB BUDE NEPRERUŠOVANÉ ALEBO BEZCHYBNÉ. Pretože niektoré jurisdikcie nemusia povoliť vylúčenie implicitných záruk, takéto obmedzenie sa nemusí v celom rozsahu vzťahovať na držiteľa licencie. Akékoľvek záruky uvedené v tejto zmluve sú len pre váš prospech.
11. OBMEDZENIE ZODPOVEDNOSTI. SPOLOČNOSŤ, JEJ DODÁVATELIA, AKCIONÁRI, VEDÚCI, ZAMESTNANCI ANI ZÁSTUPCOVIA NEBUDÚ V ŽIADNOM PRÍPADE ZODPOVEDNÍ ZA AKÚKOĽVEK STRATU ZISKU, NEPRIAME, NÁHODNÉ, ZVLÁŠTNE, TRESTNÉ ALEBO NÁSLEDNÉ ŠKODY, VRÁTANE NÁHRAD NÁHRAD NÁHRAD ALEBO VÝROBKY, AJ KEĎ BOLI UPOZORNENÉ NA MOŽNOSŤ TAKÝCHTO ŠKÔD. ZA ŽIADNYCH OKOLNOSTÍ NEBUDE CELKOVÁ ZODPOVEDNOSŤ SPOLOČNOSTI AKÉHOKOĽVEK DRUHU VYPLÝVAJÚCA ALEBO SÚVISIACA S TOUTO ZMLUVOU A POUŽÍVANÍM SLUŽIEB (VRÁTANE NÁROKOV NA ZÁRUKU), BEZ OHĽADOM NA FÓRUM A BEZ OHĽADU NA AKÉKOĽVEK AKCIU PREČINNOSŤ ALEBO INAK PRESAHUJE SUMU, KTORÉ STE ZAPLATILI POČAS 12-MESAČNÉHO OBDOBIA PRED VZNIKNUTÍM TAKÉHOTO NÁROKU. STRANY SÚHLASIA, ŽE TENTO ČASŤ PREŽÍVA A POKRAČUJE V PLNEJ PLATNOSTI A ÚČINNOSTI NAPRIEK AKÝMKOĽVEK ZLYHAVANIU ÚVAHY ALEBO VÝLUČNEJ NÁPRAVE. STRANY UZNÁVAJÚ, ŽE CENY BOLI STANOVENÉ A DOHODA UZAVRENÁ NA ZÁKLADE TÝCHTO OBMEDZENÍ ZODPOVEDNOSTI A ŽE VŠETKY TAKÉTO OBMEDZENIA TVORIA ZÁKLADNÝ ZÁKLAD DOHODY MEDZI STRANAMI. KEĎŽE NIEKTORÉ JURISDIKCIE NEMUSIA UMOŽŇOVAŤ VYLÚČENIE ALEBO OBMEDZENIE NÁSLEDNÝCH ALEBO NÁHODNÝCH ŠKOD, TAKÉTO OBMEDZENIA NEMUSIA PLATIŤ.
12. ROZHODNÉ PRÁVO A JURISDIKCIA. Táto zmluva sa bude riadiť a vykladať v súlade so zákonmi Slovenskej republiky a EÚ.
13. POPLATKY ZA ADVOKÁTA. V prípade žaloby na uplatnenie akýchkoľvek práv alebo podmienok uvedených v podmienkach alebo odvolania sa proti uvedenému konaniu sa vzájomne dohodlo, že strana, ktorá prehrala v takom spore, žalobe, konaní alebo odvolaní, zaplatí prevládajúcej strane primerané poplatky za právne zastúpenie a vzniknuté náklady.
14. CELÁ ZMLUVA; ZMENA A DOPLNENIE. Podmienky sú záväznou zmluvou a predstavujú úplnú dohodu a porozumenie strán, či už ústne alebo písomné, týkajúce sa predmetu tejto zmluvy; sú zamýšľané ako konečné vyjadrenie a úplné a výlučné vyhlásenie zmluvných strán o podmienkach tejto zmluvy, ktoré nahrádzajú všetky predchádzajúce alebo súčasné dohody, zastúpenia, komunikácie a dohovory, či už písomné alebo ústne; a môžu byť zmenené alebo upravené iba písomným dokumentom podpísaným oboma stranami.
15. NEVZDÁVANIE SA. Žiadne zrieknutie sa ktoréhokoľvek ustanovenia Podmienok nebude predstavovať zrieknutie sa akéhokoľvek iného ustanovenia, či už podobného alebo nie, ani žiadne zrieknutie sa nebude predstavovať pokračujúce vzdanie sa práva. Neuplatnenie akéhokoľvek ustanovenia Podmienok nebude pôsobiť ako vzdanie sa takéhoto ustanovenia alebo akéhokoľvek iného ustanovenia alebo práva vymáhať takéto ustanovenie alebo akékoľvek iné ustanovenie.
16. ŽIADNI PRÍJEMCOVIA TRETÍCH STRÁN. Nič v Podmienkach, výslovné alebo implicitné, nie je určené na to, aby udelilo akejkoľvek osobe okrem zmluvných strán Podmienok akékoľvek právo alebo nápravný prostriedok akejkoľvek povahy.
17. ODDELITEĽNOSŤ; ZÁVÄZNÝ EFEKT. Ak bude niektoré ustanovenie Podmienok v akomkoľvek ohľade z akéhokoľvek dôvodu neplatné alebo nevymáhateľné, platnosť a vymáhateľnosť akéhokoľvek takéhoto ustanovenia v akomkoľvek inom ohľade a zostávajúcich ustanovení Podmienok nebude narušená. Podmienky sú záväzné a platné v prospech strán a ich dedičov, osobných zástupcov, nástupcov a postupníkov.
18. VYŠŠIA MOC. Spoločnosť nebude zodpovedná ani nebude považovaná za porušujúcu alebo nedodržané zmluvné podmienky z dôvodu akéhokoľvek oneskorenia alebo zlyhania v plnení požadovaných zmluvných podmienok v dôsledku akejkoľvek príčiny alebo stavu mimo primeranej kontroly spoločnosti.
19. OBRANA A ODŠKODNENIE. Okrem ostatných ustanovení tejto zmluvy súhlasíte s tým, že budete brániť spoločnosť pred akýmikoľvek skutočnými alebo hroziacimi nárokmi tretích strán vyplývajúcimi z vášho používania Služieb alebo na základe vášho používania Služieb, vášho nedodržania ktoréhokoľvek z ustanovení GDPR a vašich porušenie niektorého z ustanovení Podmienok. Okrem toho súhlasíte s tým, že odškodníte, budete obhajovať a chrániť spoločnosť pred a proti: (a) všetkým náhradám škôd, nákladom a odmenám právneho zástupcu, ktoré boli nakoniec priznané spoločnosti v akomkoľvek konaní podľa tohto oddielu; (b) všetky hotové náklady (vrátane primeraných poplatkov za právne zastupovanie), ktoré Spoločnosť primerane vynaložila v súvislosti s obhajobou takéhoto konania (okrem prípadov, keď ste prijali obhajobu takéhoto nároku); a (c) ak je akékoľvek konanie vyplývajúce z tohto oddielu urovnané, akékoľvek sumy sa rovnajú akejkoľvek tretej strane, s ktorou ste sa dohodli na vyrovnaní takýchto nárokov.
20. PRAVIDLÁ PRIJATEĽNÉHO POUŽÍVANIA
Okrem akýchkoľvek iných vecí, ktoré by mohli predstavovať zneužitie Služieb, nesmiete a nesmiete sa pokúšať robiť nasledovné veci:
- upravovať, meniť, upravovať, opravovať alebo inak vytvárať odvodené diela akéhokoľvek z Služby;
- spätne analyzovať, rozoberať alebo dekompilovať softvér používaný na poskytovanie alebo prístup k Službám alebo sa pokúšať objaviť alebo znovu vytvoriť zdrojový kód používaný na poskytovanie alebo prístup k Službám, s výnimkou a len v rozsahu, v akom to výslovne povoľuje príslušný zákon;
- používať Služby na výskum alebo benchmarking alebo akékoľvek súvisiace úsilie s úmyslom vytvoriť konkurenčný alebo podobný produkt;
- používať Služby akýmkoľvek spôsobom alebo na akýkoľvek iný účel, ako je výslovne povolené týmito Podmienkami, Zásadami ochrany osobných údajov alebo akýmikoľvek inými zásadami, pokynmi alebo podmienkami, ktoré sa vzťahujú na Služby;
- predávať, požičiavať, prenajímať, ďalej predávať, prenajímať, poskytovať sublicencie alebo inak prenášať akékoľvek práva, ktoré vám boli udelené v súvislosti so službami, na akúkoľvek tretiu stranu;
- odstrániť, zakryť alebo zmeniť akékoľvek oznámenie o vlastníckych právach týkajúce sa Služieb;
- pristupovať k Službám alebo ich používať spôsobom, ktorý má zabrániť účtovaniu poplatkov alebo prekročeniu limitov alebo kvót používania;
- používať Služby na: (i) zapojenie sa do akejkoľvek nezákonnej alebo podvodnej činnosti alebo spáchanie podvodu alebo zapojenia sa do phishingových schém alebo falšovania alebo iného podobného falšovania alebo manipulácie s údajmi; (ii) odosielať nevyžiadanú alebo neoprávnenú nevyžiadanú poštu, spam, reťazové listy, pyramídové hry alebo akúkoľvek inú formu duplicitných alebo nevyžiadaných správ, či už komerčných alebo iných; (iii) propagovať alebo propagovať komerčný produkt alebo službu, ktoré nie sú dostupné prostredníctvom Spoločnosti; (iv) ukladať alebo prenášať nevhodný obsah, ako napríklad obsah: (1) obsahujúci nezákonný, hanlivý, výhražný, pornografický, urážlivý, urážlivý alebo inak nežiaduci materiál akéhokoľvek druhu alebo povahy, (2) obsahujúci akýkoľvek materiál, ktorý podporuje správanie, ktoré by mohlo predstavovať trestný čin, alebo (3) ktorý porušuje práva duševného vlastníctva alebo práva na publicitu alebo súkromie iných; (v) ukladať alebo prenášať akýkoľvek obsah, ktorý obsahuje alebo sa používa na iniciovanie útoku odmietnutia služby, softvérové vírusy alebo iný škodlivý alebo škodlivý počítačový kód, súbory alebo programy, ako sú trójske kone, červy, časované bomby, cancelboty alebo spyware; alebo (vi) zneužívať, obťažovať, prenasledovať alebo inak porušovať zákonné práva tretej strany;
- zasahovať alebo narúšať servery alebo siete, ktoré Spoločnosť používa na poskytovanie Služieb alebo ktoré používajú iní používatelia na prístup k Službám, alebo porušovať akékoľvek predpisy, zásady alebo postupy takýchto serverov alebo sietí tretích strán alebo obťažovať alebo zasahovať do úplného používania iným používateľom a využívanie ktorejkoľvek zo Služieb;
- prístup alebo pokus o prístup k iným účtom, počítačovým systémom alebo sieťam spoločnosti, na ktoré sa nevzťahujú tieto podmienky, prostredníctvom získavania hesiel alebo akýmikoľvek inými prostriedkami;
- spôsobiť, podľa vlastného uváženia, nadmerné zaťaženie Služieb alebo systémových zdrojov alebo kapacity Spoločnosti; alebo
- zdieľať heslá alebo iné prístupové informácie alebo zariadenia alebo inak oprávňovať akúkoľvek tretiu stranu na prístup alebo používanie Služieb.
21. AUTORSKÉ PRÁVA
Spoločnosť netoleruje obsah, ktorý podľa všetkého porušuje akékoľvek autorské práva alebo iné práva duševného vlastníctva alebo inak porušuje tieto Podmienky a bude reagovať na oznámenia o údajnom porušení autorských práv, ktoré sú v súlade so zákonom a sú nám riadne poskytnuté. Takéto oznámenia môžete nahlásiť kontaktovaním na nižšie uvedenej adrese. Vyhradzujeme si právo vymazať alebo zakázať obsah, ktorý údajne porušuje tieto Podmienky, a ukončiť opakované porušovanie. Naše kontaktné informácie pre oznámenie o údajnom porušení autorských práv sú: HORECA GROUP s.r.o., Francisciho 20/B, Poprad, Slovenská republika.
22. POVINNOSTI GDPR. Ak (1) máte sídlo v Európskej únii (ďalej len „Únia“), (2) ponúkate tovar alebo služby dotknutým osobám v Únii (bez ohľadu na to, či musia alebo nemusia niečo platiť), alebo (3) sledujete správanie akýchkoľvek jednotlivcov, ktoré sa vyskytujú v Únii, potom musíte dodržiavať ustanovenia GDPR, pokiaľ ide o vaše používanie Služieb. Bez obmedzenia všeobecnosti vyššie uvedeného musíte:
1. Získať súhlas akejkoľvek dotknutej osoby, o ktorej zhromažďujete akékoľvek osobné údaje (ako je tento pojem definovaný v GDPR pomocou Služieb, pokiaľ ste nepreukázali, že máte oprávnenie spracúvať informácie o takejto dotknutej osobe na inom právnom základe (ako je oprávnený záujem alebo zmluvný základ na spracúvanie takýchto informácií). Súhlas, ktorý získate, musí byť jasný a v súlade s ustanoveniami GDPR;
2. Používať osobné údaje, ktoré získate pomocou služby len na účely, na ktoré je udelený súhlas, alebo na iné účely povolené nariadením GDPR,
3. Okamžite nás informujte, ak akákoľvek dotknutá osoba podá sťažnosť týkajúcu sa vášho používania jej osobných údajov, a
4. Vyhovieme akejkoľvek primeranej žiadosti, ktorú môžeme Vyhradzujeme
23. CENY. si právo zvýšiť alebo znížiť vaše poplatky za služby tým, že g vás tridsať (30) dní vopred. Aby sme vás informovali o takomto nadchádzajúcom zvýšení alebo znížení poplatkov, môžeme zverejniť upravené poplatky na našej webovej stránke alebo vás môžeme upozorniť priamo písomne (e-mail je prijateľný). Bez ohľadu na vyššie uvedené, ak máte obdobie predplatného služieb, ktoré je dlhšie ako tridsať (30) dní, a ak vás počas tohto obdobia predplatného upozorníme na zvýšenie poplatkov za tieto služby, zvýšené poplatky nadobudnú účinnosť až vtedy, keď končí obdobie predplatného. Napríklad, ak máte menej ako dvanásť (12) mesačné predplatné určitých služieb a my vás upozorníme na zvýšenie poplatkov za tieto služby vo štvrtom mesiaci vášho predplatného, vaše poplatky zostanú nezmenené počas zostávajúcich ôsmich mesiacov. obdobia vášho predplatného a zvýšené poplatky nadobudnú účinnosť až na konci tohto obdobia predplatného.
24. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV. Tieto VOP a právne vzťahy vzniknuté na ich základe sa riadia slovenským právnym poriadkom.
Prípadné spory vzniknuté z týchto VOP a Zmluvy budú riešené pred príslušným súdom v Slovenskej republike.
Ak Poskytovateľ na žiadosť Klienta podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie do 30 (tridsiatich) dní odo dňa jej odoslania Klientom, má klient právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporu podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Poskytovateľom ako predávajúcim je: Slovenská obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Ústredný inšpektorát SOI, Odbor medzinárodných vzťahov a ARS, Prievozská 32, poštový priečinok 29, 827 99 Bratislava, alebo elektronicky na ars@soi.sk, alebo adr@soi.sk, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam oprávnených subjektov je dostupný na stránke https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 pričom Klient má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti.
Klient môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť on-line platformu pre alternatívne riešenie sporov, ktorá je dostupná na https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-dispute-resolution/index_sk.htm. Viac informácií o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov nájdete na internetovej stránke Slovenskej obchodnej inšpekcie: https://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi.