Aktívne využívanie služby Google Hotels dokáže zvýšiť priame rezervácie o 30 - 46% podľa skúseností z okolitých krajín. Využite príležitosť a prepojte vaše ubytovanie priamo s Google vyhľadávačom a jeho službami. Získajte ďaleko viac návštevníkov do vášho web bookingu. 

Čo je to Google Hotels a ako to funguje? 

Google sa už roky pohybuje na trhu ubytovací služieb a podporuje predaj ubytovania - online rezervácie. Ak ste o tom nevedeli, tak vedzte, že sú to práve portály Booking.com, Hotels.com, Expedia.com a ďalšie, ktoré využívajú silu a potenciál Google a generujú vám ja vďaka Google rezervácie v takej intenzite. Žiaľ pre vás je to rezervácia cez sprostredkovateľa, pomerne drahá a navyše bez priameho kontaktu na zákazníka. 

 

 

Vyhľadávanie ubytovania v regiónoch a lokalitách 

Okrem organického vyhľadávania Google ponúka aj možnosť vyhľadávania ubytovania v konkrétnych lokalitách, mestách, turistických regiónoch. A práve tam nesmiete chýbať s vašou ponukou online rezervácie priamo na vašom webe. Hostia hľadajúci ubytovanie vo vašej lokalite sa dostávajú na najlepšie ponuky ubytovania. 

 

 

Po prekliku do detailu ubytovania

Najlepšia ponuka víťaží. Aj v detaile ubytovania Google ponúka návštevníkom možnosti online rezervácií na sprostredkovateľských portáloch a vo vašom web bookingu, za predpokladu, že službu Google Hotels využívate. Medzi prvými ponukami sú opäť zobrazované reklamou podporované prekliky, medzi ktorými môže byť aj preklik do vášho web bookingu. 

 

 

Ako začať službu Google Hotels využívať? 

Aby ste vedeli návštevníkov smerovať do web bookingu na vašom webe je samozrejme nevyhnutné využívať profesionálny rezervačný nástroj, ktorý je s Google Hotels certifikovaným partnerom. Jediným slovenským poskytovateľom priameho napojenia na Google je náš systém Ellipse. Nájdete nás aj na oficiálnych stránkach poskytovateľov prepojenia s Google. Vašu požiadavku o prepojenie však môžete jednoducho aktivovať priamo v admine Ellipse v hornej lište pod ikonou Google Hotels.

 

 

Čo všetko s Google synchronizujeme a ako často?

Každé nastavenie týkajúce sa ubytovania, izieb, rejtov sú automaticky zasielané do Google profilu v reálnom čase pri každej úprave v admine.

  • názvy izieb + ich preklady (po každej zmene v admine)
  • popisy izieb + ich preklady (po každej zmene v admine)
  • vybavenia izieb (po každej zmene v admine)
  • storno podmienky (po každej zmene v admine)
  • cenové kategórie a podmienky ich rezervovania (po každej zmene v admine)

Ceny a dostupnosti sú synchronizované vždy keď je to potrebné rovnako ako v prípade channel managera. Do Google profilu posielame ceny priamych rezervácií so všetkými dostupnými zvýhodneniami, flexi cenami, cenami pre rôzne obsadenosti izieb, zľavami tak, aby výsledná cena vo web bookingu korešpondovala s cenou zaslanou a zobrazovanou v Google.

V reálnom čase synchronizujeme: 

  • flexi ceny izieb z kalendára pre priame rezervácie (po každej zmene ceny a dostupnosti)
  • reštrikcie na min. dĺžky pobytu (po každej zmene v admine)
  • zatvorené pre príchod / zatvorené pre odchod (po každej zmene v admine)
  • ceny izieb pri neúplnej obsadenosti (po každej zmene ceny a dostupnosti live)
  • zvýhodnenia pri zľavách za viac nocí pobytu (po každej zmene v admine)
  • všetky povinné poplatky spojené s pobytom (záverečné upratovania, miestna daň) (po každej zmene v admine)

Google vyžaduje, aby cena zobrazovaná na Googli hosťom zahŕňala aj výšku miestneho poplatku, ak ju hostia budú v ubytovaní platiť. Rovnako v prípade všetkých povinných poplatkov spojených s pobytom. Je nevyhnutné vyhnúť sa akémukoľvek možnému zavádzaniu klientov a umelému ponižovaniu ceny za pobyt. Preto všetkým ubytovateľom odporúčame zobrazovať vo web bookingu hodnotu miestneho poplatku a povinných poplatkov. V Ellipse si ich jednoducho nastavíte v záložke Služby. Pričom je možné súbežne s jeho zobrazovaním a počítaním zaškrtnúť, aby v poslednom kroku rezervácie hosť tento miestny poplatok online neuhrádzal, ak si to neželáte. 

Vytvorené rezervácie sú dokončené štandardným spôsobom a preklápané do hotelovej plachty automatizovane. Na zozname rezervácií vám systém znázorní, že sa jednalo o rezerváciu vytvorenú z portálu Google alebo z aktívnej online kampane Google Hotel Ads. 

Buďte aktívni a odvážni hoteliéri. Zabojujte o svojho zákazníka a zvýšte podiel priamych rezervácií vo svoj prospech. Začať môžete už dnes. Pripravili sme vám podmienky na Excellentnej úrovni kvality scóre z pohľadu Google a sme pripravení poskytnúť vám silného a stabilného partnera v online rezerváciach bez akýchkoľvek fixných mesačných poplatkov.