Počas našich stretnutí s hoteliérmi sa často stretávame s otázkami, ktoré sa opakujú. Pripavili sme pre vás stručné odpovede na to, čo vás najviac zaujíma. 

Prečo sa hotelový systém volá Ellipse? 

Hlavná myšlienka hotelového systému je založená na koncepte budovania stálej klientely. Skupiny hostí, ktorí sa k vám budú radi vracať a vy budete vedieť správne zúžitkovať existujúce informácie a ich preferencie. Zákaníci sa tak nachádzajú v kruhu (v ellipse) opakovaných pobytov. No a to je náš spoločný cieľ. Mať stálych a spokojných hostí. V hotelovom systéme sme pripravili rad nástrojov na to, ako sa nám tento cieľ systematicky podarí dosiahnuť. 

Ako dlho ste už na trhu?

Hotelový systém sa vyvíja od roku 2005 a v reálnom čase sa aj testoval na živej hotelovej prevádzke. Všetky prevádzkové problémy a potreby sa postupne do systému zapracovávali a dnes náš hotelový systém využívajú desiatky spokojných klientov.

Viete tlačiť fiškálne doklady?

Áno, hotelový systém je fiškalizovaný, sme servisnou organizáciou pre fiškálne moduly s registráciou na finančnej správe. Aj v oblasti fiškálov vám vieme poskytnúť plnohodnotný servis.  

Je systém prepojený na booking.com?

Áno, ako prví poskytovatelia channel managera na Slovenku. Aktuálne ponúkané riešenia na trhu, vrátane systému previo, availpro, profitroom a pod. využívajú zahraničné prepojenia na portály. My sme na Slovensku prví poskytovatelia, ktorí si vyvinuli vlastné riešenie a priame prepojenie na portály ako booking.com, expedia.com, orbitz.com, hotels.com a ďalšie. Prepojenie je v takom prípade priame a medzi hotelovým systémom a portálom neexistuje žiaden medzičlánok ani externá aplikácia. Je to jednoducho najlepšia a najvýhodnejšia varianta pre vás.

Platí sa provízia za priame rezervácie?

Za priame rezervácie z Vašej webovej stránky (cez náš nástroj Booking engine) vám neúčtujeme žiadnu províziu. Celá hodnota rezervácie ostáva v hoteli. Celý budget, ktorý vynaložíte na priame rezervácie je zúžitkovaný priamymi rezerváciami, za ktoré vám už účtovať nič nebudeme. 

Čo ponúkate naviac oproti klasickým hotelovým systémom?

Vznikli sme práve preto, lebo tradičným hotelovým systémom chýbajú funkcionality, ktoré dnes moderný hoteliér potrebuje. Online aplikácia pre online check-in, check-out, doobjednávky doplnkových služieb, automatizované mailingy pred pobytom a po odchode hosťa, implementovaný CRM systém a práca s databázou hostí, párovanie e-mailov klienta priamo do detailu rezervácie, odosielanie potvrdení a notifikácii klientom priamo zo systému a množstvo iných praktických nástrojov vám prinášajú celú radu benefitov, ktoré v tradičných systémoch nenájdete. Neplatíte za množstvo externých aplikácii, všetko máte prehľadne v jednom systéme. A čo je podstatné, poskytujeme vám reálnu spätnú väzbu. Pri plánovaní nových hotelových produktov využijete údaje, ktoré vám prehľadne zobrazíme v našom systéme. Budete predávať to, čo ľudia naozaj vyhľadávajú.  

Ste malá firma, akú poskytujete podporu? 

Áno, veľkí nie sme. Ale budeme. A naša podpora je veľká už teraz. Sme vám k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Váš problém vyriešime na diaľku alebo priamym pripojením cez vzdialenú plochu na váš počítač. 

Ste prepojení na nejaké účtovné systémy? 

Áno, priamo zo systému je možné generovať xml súbory, ktoré je možné na jeden klik naimportovať do vášho účtovníctva. Položky pokladne sú spárované a vaše výnosy máte tak denne zaúčtované podľa presných údajov zo systému.