Moderný hotelový a rezervačný systém prináša hotelom nie len automatizáciu a jednoduchšiu prácu, ale zintenzívňuje priamy kontakt s hosťom, uľahčuje vzájomnú komunikáciu a podporuje doplnkový predaj služieb aj po vytvorení rezervácie a počas pobytu hostí v hoteli. 

Súčasťou nášho hotelového systému Ellipse je šikovná webová aplikácia, ktorú nie je potrebné dodatočne inštalovať, sťahovať alebo akokoľvek dodatočne pripravovať. Je prirodzenou súčasťou PMS systému a každý hosť, ktorý má v hoteli vytvorenú rezerváciu a uloženú e-mailovú adresu si dokáže vygenerovať prístup do samostatnej podstránky s personalizovaným obsahom. Súčasťou vašej onboard aplikácie môže byť:

  • personalizované uvítanie hosťa 
  • info o pobyte, rezervácii, osobách
  • online check-in
  • dodatočné doobjednanie doplnkových služieb
  • prehľad objednávok
  • chat s recepciou
  • stav hotelového účtu v reálnom čase (prehľad aj o uhradených zálohách)
  • hodnotenie personálu
  • tiché odporúčanie pre vedenie
  • verejné hodnotenie na TripAdvisore 
  • navigácia do hotela 
  • priamy kontakt na recepciu/hotline 

 

onboard menu

 

Online check-in si tak môžu vaši hostia pohodlne vyplniť už počas cesty do hotela alebo ihneď po potvrdení rezervácie z obývačky. Dodatočné otázky môžu adresovať priamo pomocou jednoduchého chatu, pričom jednotlivé správy sa recepcii zobrazujú vo forme notifikácii a upozornení priamo v hlavnom menu systému. 

Vždy absolútny prehľad

V každom čase máte prehľad o aktivite hostí, počte prihlásených a aktívnych hostí v onboard aplikácií a akákoľvek komunikácia s hoťom sa prehľadne zobrazuje v jednej záložke hotelového systému. 

Hodnotenie personálu a upselling

Súčasťou našej onboard aplikácie je aj jednoduchá monosť pridania zoznamu aktuálnych zamestnancov s možnosťou hodnotenia spokojnosti s ich prístupom, profesionalitou a kvalitou. Ku každej pochvale alebo pripomienke môžu hostia posielať aj slovné hodnotenia a pridávať komentáre. Ako intenzívne využijete naše malé staffino je len na vás. Môže byť aj veľmi silným motivačným nástrojom a jedným z faktorov na výšku pohyblivej časti mzdy vašich zamestnancov. 

Upselling je jeden z kľúčových faktorov potenciálu rastu výnosov aj vo vašom hoteli. Od bodu rezervovania po nástup na pobyt uplynie viacero dní aj týždňov. V každom momente sa vaši hostia môžu prihlásiť do našej onboard aplikácie a doobjednať si doplnkové služby, fľašu vína alebo misu ovocia, ktorá ich bude čakať na izbe už pri príchode do hotela. Aktívny upselling je silným nástrojom na zvyšovanie spotreby klientov, ale aj ich celkovej spokojnosti s pobytom. 

 

Máme záujem o cenovú ponuku