5. mája 2022
Nový typ zúčtovania pobytu
Pri službách bol pridaný nový typ zúčtovania - "pobytový deň". Na rozdiel od prepočtu služby na každý deň pobytu, pobytový deň pripočíta cenu služby do pobytových balíkov iba na dni pobytu mimo príchodového a odchodového dňa. Ak napr. kalkulujete obedy počas pobytu iba na pobytový deň, tento typ zúčtovania sa vám určite zíde. Pri pobyte na 2 noci systém kalkuluje 1 pobytový deň, pri 3 nociach 2 pobytové dni a pod.
Úprava storna hotelového účtu
Storno uzavretého dokladu v hotelovom systéme vytvára automaticky nový mínusový doklad ku dňu vytvárania storna. V snahe eliminovať úpravy predošlých uzávierok, systém nijako nezasahuje do minulých období a všetky opravy, identicky ako v ekase, sa dejú v reálnom čase - v aktuálnom účtovnom dni. Storno dokladu automaticky vytvára nové položky v hotelovom účte danej rezervácie.
Skrytá špeciálna ponuka - pobytový balík
Na zozname pobytových balíkov je dostupná nová funkcionalita, ktorá umožní predaj pobytového balíka iba na jeho samostatnej URL adrese. Takto vytvorený pobytový balík nie dostupný v bežnom hľadaní termínu pobytu.
Odoslanie typu ubytovania do ekasy
V prípade potreby rozlíšenia položky "Ubytovanie" pri odosielaní do ekasy, je možné aktivovať automatické dopĺňanie názvu typu ubytovania za názov položky. Napr. "Ubytovanie - Apartmány Westend". Túto funkcionalitu je možné aktivovať v záložke Nastavenia - Základné nastavenia - Fakturačné.
Rozdelovanie kusových položiek v hotelovom účte
V hotelovom účte v prípade kusových položiek je dostupné nové rozdelovanie položky jednoduchým kliknutím na button "Rozdeliť". Každým klikom systém oddelí jeden kus položky do samostatného riadku.
Elektronické bonovanie a manažment objednávok
Reštauračná časť systému po novom ponúka okrem klasických tlačených bonov (objednávok do kuchyne, na bar a pod.) aj modul Bonifi, ktorý elektronicky zobrazuje všetky objednávky podľa objednávkových bodov. V prípade aktívneho modulu je dostupný na url /register/bonifi/ alebo pod novou ikonkou v externej pokladni. Jednotlivé položky je možné klikom označovať za vybavené a digitálne zobrazenie objednávok vám tak prináša prehľadnejší spôsob postupného vybavovania objednávok.
Aktualizácia návodu na použitie a API dokumentácia
V päte systému je k dispozícii nový preklik do online dokumentácie, ktorú priebežne dopĺňame a aktualizujeme o novinky, postupy a inštruktáže. Okrem video návodou sú tak k dispozícii aj textové popisy, s aktívnym vyhľadávaním, obrázkami a popisom, ku ktorému sa môžete kedykoľvek dostať. Dostupný na adrese: https://docs.ellipsecloud.com/
Automatické pripradenie stavu rezervácie podľa distribučného kanála
Ako novinku a zjednodušenie práce a nové možnosti pri automatizovanom mailingu sme doplnili možnosť priradiť stav rezervácie na jednotlivé distribučné kanály. Všetkým rezerváciam z Bookingu alebo Expedie môžete po novom systémovo priradiť stav rezervácie, aký sa pri jej vytvorení do plachty nastaví. Na stav rezervácie môžete mať následne naviazané konkrétne automatické mailingy v časti CRM - Newsletter a tak je automatický flow opäť bližšie k plnej automatizácii.