23. október 2024
Personalizované cenové ponuky pre klientov
Pripravte osobnú personalizovanú ponuku pre vašich klientov na telefóne alebo pri mailových dopytoch. Vyberte im presný termín, počty osôb a vyberte z dostupnýc pobytov a pobytových balíkov práve tie, ktoré mu chcete predať. Naviažte na ponuku aktívny promo kód a pošlite custom URL s personalizovanou ponukou
Výhody:
-
Profesionálny dojem: Detailné a prehľadné ponuky vytvárajú pozitívny prvý dojem.
-
Rýchlosť a efektivita: Ponuka je pripravená za pár sekúnd, čím šetríte čas zamestnancov.
-
Personalizácia: Možnosť prispôsobiť ponuku presne na mieru preferenciám klienta, vrátane promo kódov a alternatívnych služieb.
-
Zvýšená šanca na rezerváciu: Profesionálna ponuka zvyšuje pravdepodobnosť úspešnej rezervácie a následné zisky.
Nezmeškajte možnosť využiť túto novinku na zvýšenie efektivity vášho hotela a spokojnosti klientov!
Možnosť vypnutia cenovej kategórie pre web booking
Pri odvodených cenových kategóriach pribudla možnosť vypnutia pre priamy predaj. Keďže sme sa často stretávali s cenovými variantmi, ktoré sú využívané iba pre potreby channel managera a online portály, ale ich navýšené ceny nechcete predávať na priamo vo web bookingu, pribudla jednoduchá možnosť deaktivácie cenovej kategórie pre priamy predaj.
Inteligentné schovávanie cenových kategórií
Ak máte v predaji cenové kategórie s identickými storno podmienkami a typom stravovania, ale jedna cenová kategória je výhodnejšia ako druhá, web booking klientovi automaticky ponúkne iba výhodnejší z viacerých cenových variantov. Ak teda používate cenové kategórie (Ubytovanie s raňajkami, Ubytovanie s raňajkami od 3 nocí, Ubytovanie s raňajkami od 5 nocí a rozdiel je iba v cene, pri vyhľadávaní pobytu web booking automaticky zobrazí iba najvýhodnejšiu ponuku).
Nové popisky v nastaveniach Ellipse
V nastaveniach systému sme pridali nové a rozšírené popisy k jednotlivým parametrom, aby ste mali vždy jasnú a detailnú informáciu o tom, čo ktoré nastavenie znamená. Táto funkcia vám pomôže zefektívniť prácu, pretože aj pri zložitejších nastaveniach a nových funkcionalitách budete vedieť presne, ako dané parametre ovplyvňujú chod vašej prevádzky. Vysvetlenia sú navrhnuté tak, aby vás jednoducho previedli každým krokom, čím minimalizujú čas potrebný na orientáciu v systéme a umožnia vám plne využívať všetky dostupné možnosti bez zbytočných chýb.
Nový placeholder pre automatické maily a potvrdenia rezervácií s novými PUSH platbami
Okrem celkovej ceny rezervácie je v CRM notifikáciách aj potvrdeniach rezervácie možné po novom používať nový placeholder pre hodnotu rezervácie bez poplatkov. Je to praktické v situácii, kedy máte na hoteli 24 hodinovú recepciu a nevyžadujete od hostí online platbu miestneho poplatku. Môžete mu tak zaslať výzvu na PUSH platbu na hodnotu rezervácie bez miestneho poplatku a v potvrdenia rezervácií jasne rozdeliť cenu za pobyt a povinné poplatky extra.
Možnosť využívania IP kamier s rozpoznávaním ŠPZ
Veľmi praktická môže byť aj na vašej prevádzke IP kamera s rozpoznávaním ŠPZ. Automaticky automobily, ktoré majú u vás rezervovaný pobyt dostanú priepustku a IP kamera ich automaticky púšťa do vášho areálu na parkovacie plochy. ŠPZ zadáva klient buď pri online rezervácií alebo pri vyplnení online checkinu.