Asi každý hotelier a ubytovateľ si denne kladie množstvo otázok s nejasnými odpoveďami. Ako sa mi predávajú pobyty? Mám už viac rezervácii ako minulý rok o takomto čase? Máme pustených dosť online kampaní? Koľko míňame na online reklamu? Je to dosť alebo je to zbytočne veľa? Chodia nám z reklamy vlastne nejaké rezervácie? Ktoré reklamy sú úspešnejšie, a na ktoré nikto nekliká?
V čase kedy sa reklama stále viac presúva do online prostredia a rezervácie sú takmer všetky presmerované na web booking hotela je správne manažovanie a sledovanie výkonov online kampaní kľúčové pre úspešnosť predaja, obsadenosť a revenue. V HORECA GROUP si to veľmi uvedomujeme a prinášame unikátne spojenie online kampaní s hotelovým, rezervačným systémom Ellipse. Priamo prepájame rezervačný systém Ellipse s Google Ads kampaniami a kampaniami na Facebooku a Instagrame. Meriame ich efektivitu, optimalizujeme grafiky, sledujeme, ktoré generujú rezervácie viac, ktoré menej a optimalizujeme celkovú online stratégiu podľa vývoja aktuálneho predaja a vašich biznisových cieľov.
Že máte kampane spustené istotne viete aj dnes, ale už ťažšie sa reportuje ich efektivita a konkrétne výsledky. Máme nástroj, ktorý vám priamo v hotelovom systéme analyzuje online rezervácie, vytvorené priamo z kampaní, ich cenu, mieru konverzie, ADR.
S marketingovým modulom budete presne vedieť, že rezervácia Jožka Mrkvičku, prišla z Bratislavy a získali ste ju preklikom z tejto konkrétnej grafickej reklamy na Instagrame, hosť si rezervoval Apartmán Deluxe a produkt Joga pobyt na dve noci.
Áno, je to unikát, ale je to už dnes pre vás dostupné na klik v záložke Ellipse. Rezervácie vytvorené priamo z kampaní máte možnosť priamo konfrontovať s celkovou obsadenosťou a všetkými rezerváciami v systéme. Presnejšie identifikujete svoje konverzné publikum, čo pomáha opäť marketérom správne nastaviť a optimalizovať kampane do budúcna.
Okrem informácií dostupných z analýz online kampaní, kombinujeme data s údajmi, ktoré sú dostupné zo všetkých vašich rezervácií a analyzujete celkový predaj a napĺňanie vašich biznis cieľov.
Dashboard s medziročným porovnaním tempa predaja v izbonociach a celkových výnosov je krásnou indikáciou ako by ste mali ďalej postupovať v intenzite reklám, aktívnom obchode, revenue analýzach pri cenách a reštrikciách a produktoch.
Vizualizácia vašich dát vás presne nasmeruje správnym smerom bez toho, aby ste sa trápili s excelovskými analýzami a ručnými prepočtami. Pridajte sa k moderným hotelierom a presedlajte na moderný hotelový systém, ktorý kráča s dobou.
Čo bude ďalej a na čom práve pracujeme?
Naším cieľom je celkový manažment online kampaní prepracovať do hotelového systému Ellipse. Už čoskoro pribudne možnosť aktívne meniť vaše online kampane, priamo v Ellipse odoberiete alebo pridáte budget pre jednotlivé kampane alebo požiadate o vytvorenie novej grafiky pre kampaň, ktorá sa vám manažérsky zdá neefektívna alebo slabo výkonná.
Jednoduchým spôsobom vytvoríte nový pobytový balík na Wellness pobyt ako to v Ellipse poznáte a priamo v Ellipse spustíte online kampaň na Googli, Facebooku a Instagrame. Pridajte sa k nám ešte dnes a získajte konkurenčnú výhodu oproti vašej konkurencii.