Funkcionality pokladne sme priniesli na novú úroveň. Nové typy platieb, prepojenie pokladne na CRM systém, partnerské účty, zamestnanecký konzum, čítačky RFID kariet, platba pomocou QR kódu. Vernostný systém, ktorý prepája všetky úseky hotela, od ubytovania, reštaurácie, wellness, podujatia a eventy sa môže naplno realizovať pri každej jednej platbe a na ktoromkoľvek úseku hotela. 

 

 

Spôsoby platieb 

Okrem bežnej fiškálnej platby v hotovosti a platobnou kartou sme na našej pokladni rozšírili možnosti platby o nové varianty fiškálneho aj nefiškálneho predaja. Pomocou RFID čítačky alebo čítačky QR kódov je možné uplatniť platbu:

  • darčekovou kartou
  • vernostnou kartou stálych hostí 
  • platbou na hotelovú izbu
  • platbou na otvorený zamestnanecký účet 
  • platbou na otvorený účet partnera 
  • repre fond v nákladových cenách 

Všetky typy platieb sú prehľadne rekapitulované v denných aj intervalových prehľadoch sumárne aj potriedené podľa jednotlivých zamestnancov. Fiškálne platby sú súčasťou fiškálnej ekasovej uzávierky a nefiškálne platby sa tlačia v denných prehľadoch. 

Automatické nastavenie zľavových profilov

Zamestnanecké účty aj otvorené účty partnerov môžu mať pre jednotlivé pokladne nastavené zľavy a identifikácia osoby automatický nastaví prislúchajúcu zľavu na položky v účte. V admine systému sú dostupné prehľady spotreby a jednotlivé konzumácie, ktoré slúžia ako podklad na fakturáciu alebo interné zúčtovanie. Predané položky sú v reálnom čase odťažované zo skladu v bode uzavretia dokladu. 

Nový mobilný čašník 

Mobilný čašník s plnými funkcionalitami pokladne je dostupný v akomkoľvek mobilnom zariadení s Androidom aj iOS. Mobilná PWA aplikácia umožňuje plnohodnotné objednávanie, účtovanie, presuny účtov, zlučovanie aj prípadné operácie s uzavretými účtami a históriou pokladne. Mobilnú verziu pokladne sme ešte viac sprehľadnili a zjednodušili jej používanie. Za pár klikov si ju nainštalujete na akomkoľvek mobilnom zariadení. 

Automatické preklápanie online objednávok

Objednávky vytvorené online v donáškovom systéme sa automaticky preklápajú na pokladňu so všetkými detailami objednávky a stavom online platby. Objednávky vytvorené cez QR kódy zo stola v reštaurácii alebo z hotelovej izby sú automaticky vytvorené na prislúchajúcich stoloch pokladne. 

Chceli by ste si vyskúšať živé demo? Neváhajte nás kontaktovať! 

Tel: +421 904 508 413
Mail: office@horecagroup.sk