Koncom roka 2024 sme mali možnosť modernizovať webovú stránku pre nášho klienta Galicia Nueva, jedinečný zámocký hotel, ktorý je súčasťou národnej kultúrnej pamiatky. Tento projekt bol výzvou, pretože hotel spája dávnu históriu a atmosféru s modernými prvkami, čím vytvára nezabudnuteľný zážitok pre každého návštevníka, čo sme museli brať do úvahy aj pri tvorbe nového webu.
Myšlienka obnovy národnej kultúrnej pamiatky nesie v sebe hlboký odkaz: „Vdýchnuť život klenotu ukrytého pod prachom dávnej minulosti a vytvoriť miesto, kde sa stretáva dávna minulosť s prítomnosťou.“ Na tomto projekte sme sa podieľali s veľkým nadšením a odhodlaním priniesť tento odkaz aj do online sveta. Ako prebiehal celý proces, nám prezradil Miro Knižka, jeden zo zakladateľov HORECA GROUP, ktorý viedol tím pracujúci na tomto projekte.
Aký bol hlavný dôvod pre modernizáciu webovej stránky Galicia Nueva?
Galicia Nueva je nádherný zámok, ktorý spája historický šarm s moderným komfortom. Cieľom bolo, aby webová stránka lepšie odrážala túto jedinečnosť. Predchádzajúca stránka už nevyhovovala požiadavkám a vizuálnym štandardom, ktoré si vedenie hotela stanovilo. Samotný impulz prišiel z hotela. Vytvorili sme návrh nového dizajnu. Chceli sme vytvoriť dizajn, ktorý nielenže vizuálne podporí jedinečný príbeh hotela, ale bude aj funkčný a príjemný pre návštevníkov s jednoduchým UX a UI. Nie je úplne jednoduché skĺbiť moderný dizajn s historickým duchom a zachovať jednoduchosť webu pre jednoduchú cestu návštevníka od návštevy po online nákup produktu.
Čo bolo pri návrhu novej stránky najdôležitejšie?
Náš hlavný cieľ bol vytvoriť stránku, ktorá bude nielen estetická, plne funkčná ale hlavne predajná a s vysokou konverziou. Zamerali sme sa na maximalizáciu priameho predaja, online rezerváciu, nákup darčekových poukazov a nákup vstupeniek na podujatia, ktoré hotel pravidelne organizuje a samozrejme informovanosť návštevníkov a záujemcov o pobyt, či event.
Problémom hotelových webov je pomerne náročný obsah, veľa obsahu, fotografií, videí, informácií, ktoré potrebujete skĺbiť s rýchlym načítaním webu, svižným preklikávaním sa po webe a jednoduchým rýchlym načítaním predaja, online rezervácie, eshopu. Toto je vždy top priorita a zároveň náš cieľ. Moderný, rýchly, prehľadný web s jednoduchou orientáciou pre návštevníka. Menej je niekedy viac, ale zase čistý word s fotkou nikoho nezaujme.
Hľadáme vždy optimálny pomer, cestu ako klienta osloviť, vytvoriť v ňom túžbu produkt okúsiť a priamočiaro ho naviesť na jednoduchú rezerváciu ideálne aj s okamžitou online platbou. Fungujú na to priamočiare marketingovo-obchodné pravidlá. Vieme ako na to.
Aké nové prvky a funkcie ste na stránku implementovali?
Jednou zo špecifík tohto projektu bola požiadavka klienta, kedy sa na webe zámockého hotela mali zobrazovať dostupnosti konkrétnych apartmánov a izieb, keďže napr. v kategórii Deluxe izieb sa nachádzajú významné špecifiká a stáli hostia si vyslovene vyžadujú "izbu s modrým kobercom", "žltými stenami" a pod. Na podstránke k detailu izby sme zapracovali flexi kalendáre, kde návštevník online vidí, kedy je jeho obľúbená izba dostupná a kedy nie. To sa často nevidí, vo veľa veciach to boli štandardné požiadavky hotelového webu, našou snahou bude web ďalej dopĺňať aj o časové rezervácie vstupov do wellness, či online nákup vstupeniek pre podujatia. Určite nie sme dnes na konci, ale na začiatku.
Ako hodnotíte celý proces modernizácie webu v spolupráci s celým tímom?
Náš tím mal jasnú víziu, ktorú sme pretavili do návrhu homepage stránky a prezentovali ju klientovi. Marketing hotela bol veľmi dobre pripravený s obsahom, fotkami, textami, videom a logotypmi. Spolupráca bola výborná. S minimálnimi úpravami na návrhu sme pokračovali ďalej na tvorbe podstránok, detailoch konkresových priestorov a svadobnej podstránke, ktorá je veľmi vyhľadávaná. V poslednej fáze sa doplnili na stránke preklady do jazykových mutácií a web bol uverejnený.
Dôležitá bude aktívna práca s webom, jeho priebežné dopĺňanie o novinky, aktuality a blog. Verím, že sme ešte stále na začiatku a vytvorili sme dobrý štart pre marketing hotela. Webová stránka je priamo napojená obsahovo na rezervačný a hotelový systém Ellipse a tak akákoľvek zmena, pridanie balíka alebo eventu v systéme je okamžite uverejnená aj na webovej stránke, čo významne uľahčuje správu webu pre hotel do budúcna.
Modernizácia webovej stránky Galicia Nueva ukázala, ako správna kombinácia moderných technológií a estetického dizajnu môže výrazne zlepšiť online prítomnosť a návštevnícky zážitok. Tento projekt podčiarkol našu filozofiu, že technológie môžu prispieť k lepšej komunikácii a efektívnosti v oblasti hotelierstva. Ak chcete aj vy posunúť svoju hotelovú stránku na vyšší level, radi vám pomôžeme vytvoriť web, ktorý bude nielen krásny, ale hlavne funkčný, užívateľsky príjemný a predajný.
CHCEM NOVÝ WEB