5. januára 2022
Nová vylepšená pokladňa
Funkcionality pokladne sme priniesli na novú úroveň. Nové typy platieb, prepojenie pokladne na CRM systém, partnerské účty, zamestnanecký konzum, čítačky RFID kariet, platba pomocou QR kódu. Vernostný systém, ktorý prepája všetky úseky hotela, od ubytovania, reštaurácie, wellness, podujatia a eventy sa môže naplno realizovať pri každej jednej platbe a na ktoromkoľvek úseku hotela.
Platby na otvorené účty. Zamestnanecký konzum cez kasu. Darčekové poukážky ako mínusová položka v účte. Platby RFID kartami.
Hromadné zrušenie účtu. Vylepšený vzhľad. Kontrola objednávok na bonovacích tlačiarňach. Predaj tovaru na váhu. Zjednodušený predaj na izby. Nefiškálna tlač.
Viac info: https://www.horecagroup.sk/update-pokladne-rychlejsia-praca-menej-klikov-nove-sposoby-platby-a-prepojenie-na-crm-system/
Modul e-shop
Predávajte aktvne tovar a ponuku hotela online. Prepojte si položky systému na predaj v eshope a aktívne predávajte hotelové predmety, kozmetiku, potraviny, čokoľvek. Viac info: https://www.horecagroup.sk/e-shopove-riesenie-a-online-obchod-uz-aj-v-hoteli-alebo-restauracii/
QR kódové objednávky od stola alebo hotelovej izby
Stiahnite si QR kódy na izby alebo na stoly a nechajte hostí aktívne si objednávať vždy aktuálnu ponuku online. Jednoduché pridávanie jedál do košika a odoslanie na kasu. https://www.horecagroup.sk/novy-modul-foodie-room-service-qr-kody-v-restauracii/
Aktualizácia 09.12.2021
Modul Foodie
Predávajte jedlá online. Nový modul na predaj jedál a nápojov s automatizovaným preklápaním do kasy pre časníkov. Online platby, možnosti doplatkov za dovoz jedla, aktívne previazanie kategórií. Aktávny upselling. Viac info o Foodie: https://www.horecagroup.sk/novy-modul-foodie-room-service-qr-kody-v-restauracii/
Aktualizácia 29.11.2021
Korporátne cenníky
V záložke distribučných kanálov sme doplnili funkcionalitu korporátnych cenníkov. Vytvorte si korpo ceny rôznych úrovní a naťažujte správne ceny už pri rezerváciách cez hotelovú plachtu.
Aktualizácia 16.11.2021
RFID karty
V systéme sme rozšírili možnosti a implementovali využívanie elektronických RFID kariet pre identifikáciu zákazníka. Vytvárajte vernostné a darčekové RFID karty, používajte ich aktívne pre platbu na všetkých kasách, ktoré používate. Fiškálny aj nefiškálny predaj.
Aktualizácia 15.10.2021
API prepojenie na banku
Prepojte si vaše kreditné pohyby z banky na systém Ellipse. Aktívne každú noc hľadáme sumy a variabilné symboly kreditných pohybov na vašom účte a aktívne ich párujeme s rezerváciami, objednávkami, časovými rezerváciami a dokladmi v systéme. Nespárované úhrady vám zvýraznime na zozname priamo v systéme Ellipse. Nepreposielajte si to ručne s ekonomickým oddelením, automatizujte viac.
Aktualizácia 24.09.2021
Obojstranný iCal
Synchronizácia všetkých dostupných portálov cez iCal synchronizáciu bola doplnená o aktívne preklápanie rezervácií z externých iCalových portálov do Ellipse. Pridajte si URL kalendáre pre import a každých 15 minút budeme kontrolovať nové rezervácie.
Aktualizácia 18.09.2021
First moment a Last minute
Rozšírené funkcionality pre cenové kategórie a pobytové balíky. Ponúkať menej ako alebo viac ako počet dní pred príchodom. Tieto limity vám umožnia aktívnejšie a viac marketingovo využiť predaje formou first momentu alebo last minute ponuky.
Kongresový modul
Nový kongresový modul. Plánujte podujatia, vytvorte si šablóny ponúk, zostavy jedál, pracujte s cenami, pridávajte aj položky zo skladu a predpripravte si podujatia na rýchle zúčtovanie a odťaženie zo skladu na jeden klik. Prehľadný kalendár podujatí, dostupnosť izieb a apartmánov spolu s kongresovými miestnosťami.
Aktualizácia 03.09.2021
Vylepšené vyhľadávanie cez lupu
Aktívne prehľadávanie hostí, rezervácií, objednávok. Zadajte presné číslo objednávky, rezervácie a dohľadáme vám ju so 100% presnosťou. Zadajte meno a priezvisko hosťa a zoradíme vám hostí s čo najpresnejšou zhodou.
TIMI - objednávky bez časovania
Predávajte balíky služieb v zvýhodnenej cene. Vytvárajte objednávky v Službách bez načasovania a časujte hostí na procedúry a vstupy neskôr podľa potreby. Služby - Rezervácie - Objednávky.
Nové placeholdre pre CRM mailing
Pre automatické maily sme rozšírili nové placeholdre, ktoré vám umožnia využiť nové data z rezervácie. Doplnený bol link na platbu, výška uhradenej zálohy, suma hotelového účtu na doplatenie.
Aktualizácia 16.08.2021
CRM karta zákazníka
Pracujte aktívne so zákazníkmi. Vytvárajte si kategórie, prehľady, zaraďujte hostí do VIP skupín. CRM kartu zákazníka sme prepojili na všetky predaje a súčasti systému - pobyty, služby, podujatia.
Aktualizácia 11.08.2021
Rezervácia podujatí
Predávajte podujatia online. Akékoľvek skupinové aj individuálne vstupy na kino, kurzy, jógy, fitnes si môžete vytvárať už v systéme Ellipse. Predávajte jednorazové vstupy alebo celé kurzy s pravidelnými vstupmi. Prezentujte kalendár podujatí online, nechajte záujemcov časovať sa na vhodné termíny v kalendári podujatí. Všetko v záložke Služby - Podujatia.
Aktualizácia 13.07.2021
Nový dashboard skladu
Sprehľadnili sme a doplnili užitočné informácie o sklade do základného dashboardu.
Sumár spotreby na sklade
Nový prehľad v reporte skladu, ktorý vám prináša detailný aj sumárny prehľad o pohyboch na jednotlivých skladových kartách vrátane prepojenia na doklady, kde daný pohyb vznikol.
Faktury uhradené v ekase
Nový prehľad v záložke Prehľady - Pokladňa - Fakturované položky vám prináša podrobný prehľad o fakturovaných položkách a spôsobe platby faktúr vrátane stavu evidencie v ekase.