V post kovidovom období bude aktívna práca so stálymi hosťami ešte viac intenzívnejšia a vo väčšej miere ovplyvní vaše celkové výnosy. Po online rezervácii na webe, aj po vytvorení rezervácie v hotelovej plachte, majú vaši hostia v našej Onboard aplikácii kedykoľvek možnosť doobjednať si doplnkové služby, načasovať si masáž počas pobytyu alebo si jednoducho dokúpiť kyticu kvetov pre svoju polovičku ako prekvapenie. 

 

 

 

Kreativita je na vás. V systéme si voľne vytvoríte kategórie služieb, ktoré majú byť dostupné pri samotnej online rezervácii, v Onboard aplikácii, a ktoré služby môžu byť časované na konkrétnu čas (ako masáž, wellness, procedúry, bowling a pod.). Využívať môžete aj rozdielnú cenotvorbu služieb a výhodnejšou včasnou rezerváciou služieb môžete hostí nabádať ku vyššej spotrebe, komplexnému zážitku z vašich služieb a vyššej spokojnosti. 

Onboard aplikácia je úplne bežná súčasť systému Ellipse a každý hosť má prístup ku správe svojej rezervácie vrátane prehľadu všetkých pobytov v minulosti. Jednoduché prihlásenie, možnosť vytvorenia si vlastného hesla pre jednoduché opakované prihlasovanie. Aké časti Onboard aplikácie budú pre hosťa aktívne si jednoducho nastavíte v záložke Onboard - Nastavenia. Aplikácia je po prvom nastavení pri spustení systému pripravená vo vašich farbách a s vašimi logami a jasne komunikujete ja vašu značku. 

Dokupované položky sú jednoducho preklápané do hotelového účtu hosťa. Všekty položky hotelového účtu vrátane svojej predplatenej zálohy vidí zákazník online v reálnom čase. Kombinácia s online platobnou bránou je základným krokom aj ku online check-outu, ktorý je rovnako možný v tej istej Onboard aplikácii.